Försening

Nu har jag klippt gräset, oh så duktig jag var.
Sedan var jag i duschen, oh så ren jag är nu.
Sedan tog jag moppen till stan, oh så bra det gick.
Sedan lämnade jag tillbaka min försenade film till bibban, oh så billigt det var.
Sedan for jag till Esso och tankade, oh så spännande.
Sedan for jag hem med moppen, oh så bra det gick.
Sedan lade jag upp ett tält med Fanny och Ida, oh så snyggt det vart.
Sedan satte jag mig här, oh för det.

Jag undrar om jag är den enda på jorden som kör moppe med kjol? Egentligen är det ju hur korkat som helst (om man inte har världens snyggaste trosor som man vill visa).

Jag lämnade in 'Grabben i graven bredvid' till bibban, 5 dagar försent. Gissa vad det blev att kosta? 0,75€. Billigt värre. Det ska jag göra till en vana.

När jag skulle betala på Esso var Christian Aakula i kassan, när jag sa att jag hade tankat på 3an svarade han tankfullt "ja, det har du gjort." Så fick jag stå och vänta och vänta på att han skulle säga priset. Jag tror han var i sina egna tankar? Haha.

Fanny, Frida och Ida ska tälta på våran gård inatt. När ska vi tälta? Jag vill, jag vill, jag vill!

Nu är jag hungrig och mitt godis är slut.

Julia

Kommentarer
Postat av: Fia

aah, jag vill ocksa talta! Vi maste talta :D

2006-06-15 @ 16:47:52

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback