Don't tell me you don't know that

Jag vaknade kvart över 1, jag tror det är det längsta jag har sovit sedan förra sommaren.
Jag måste ha varit helt utpumpad, eller känslomässigt utmattad?

Nu är jag i alla fall glad, riktigt mycket glad också.
Snart ska jag messa till Wille, gå i duschen, fara till Fia och chilla medans hon och Lolli får kämpa med sitt projekt. HAHA. Efter det ska jag till Lolli, kanske vi hyr film eller något sådant. Natten tillägnar jag Lolli, så jag sover där också.

För jag får inte vara ensam hemma och mamma och Mika är i Tyskland (och dricker gratis öl i en liters glas/hinkar!). Min moster som är här och vaktar oss barn har tagit alla barn med sig och farit till stugan. Jag vägrade dock följa med, oväntat va? Haha.

Imorgon har jag hundkurs, måste höra att dom andra har kommit tillbaka från stugan då, så dom kan skjutsa ut mig och Minus dit.

Efter det ska jag och kolla på Willes match, var ju nästan länge sedan jag träffade honom sist :|

Let me entertain you,
Julia

Kommentarer
Postat av: mad

tack så mycket ', joo det var skitkul, verkligen :]

Postat av: idaskida

hihi, du är med fager:) på riktigt alltså;P

2006-05-27 @ 14:32:58
URL: http://home.aland.net/idaskida

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback