Håkan, ikväll är du bara 2a

Jag har funnit en ny tillfällig idol, sjuåringen Frans Jeppsson-Wall!
Elias feat. Frans - Who's Da Man
-definitivt dagens låt.

Det är alltså en hyllning till Zlatan, jag är själv ingen Zlatan-fantast, men sötare låt har jag aldrig hört.
Den är lätt årets bästa VM-låt.

Vill du lyssna på ett ljudklipp av låten?
Elias feat. Frans - Who's Da Man
Vill du läsa lite om Frans?
Frans Jeppsson - Wall

Ikväll har jag förövrigt haft grymt tråkigt, men samtidigt skönt att vara hemma.
Tomas hade lovat att kolla på hockey med Karring, så jag fick inte vara med Tomas heller.
Jag har msnat med Anna och Hampus, och så har jag spelat ett jätte meningslöst spel på hamsterpaj.

Sedan har jag ätit chips, godis och vindruvor. Och så åt jag en passionsfrukt, så nu ska jag väl ändå bli passionerad? ;)
Nej men passionsfrukt är grymt gott, och det är så jävla häftigt! (Nu tänkte jag vara korkad och skriva "den personen som har kommit på passionsfrukt måste vara grym", men som tur var insåg jag att ingen kommer på frukter bara sådär, utan dom odlas).

Nu ska jag snart gå och lägga mig, och när jag kollar min blogg imorgon vill jag ha fått kommentarer om vad ni har gjort ikväll. Tack på förhand!
(hej jag är gay)

I Love You, Ich Liebe Disch, Zlatan Ibrahimovic,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jo du är gay julia:)

Postat av: Anna

Julia :) det ordnade sej :P

2006-05-12 @ 23:45:19
Postat av: Hampus

Kvällen har ju just börjat ^^
Men jag har varit till Sverige idag men det visste du redan :)

2006-05-13 @ 19:13:02

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback