Jag gjorde alltid mitt bästa för dom jag älskade

Det här var ju toppen, jag satte mig vid datorn för jag hade en massa "viktigt" att skriva ner och göra er delaktiga i, men såklart så uppgraderade BlogSoft sina servrar just då. Och om du känner mig någorlunda bra så vet du att jag inte har världens bästa minne. Det ledde alltså till att jag inte längre kommer ihåg alla dessa viktiga saker jag ville säga dig.

Jag har börjat med min pollenmedicin idag, jag hatar pollen.
Jag har mailat till Mika (fortfarande min styvpappa) att han via företaget ska beställa ett USB minne, 512 Mb (
http://www.pixmania.com/se/se/60022/art/pny/usb-minne-attache-512-mb.html) till mig, och ett USB bluetooth (http://www.daek.se/webbutik/default.asp?sku=BT-100), jag hatar att använda mina pengar.
Folk skriver till mig på msn, jag hatar att msna med vissa personer.
Jag funderar på hur jag ska klippa mig, jag hatar mitt hår idag. (Som sagt, jag är inte längre förvånad vid Bad Hair-days, utan snarare förvånad när jag har en Good Hair-day, tragiskt.)
Jag funderar på vad jag behöver köpa när jag far till Stockholm med Lolli nästa helg, jag hatar återigen att göra av med pengar.
Jag har en hata-alla-dag, och jag hatar det.
Jag lyssnar på Håkan Hellström, och han kan jag inte hata, han är plåster för själen.

Idag har jag fått ett bankkort, alltså inte ett betalkort, utan ett automatkort. Duger bra det, än så länge. När jag fyller 18, eller flyttar hemifrån, då ska jag ha ett betalkort!
Jag har också köpt nya omega 3 kapslar, och skavsårsplåster.
Jag måste köpa nya skor, jag kan bara använda mina lacoste med skavsårsplåster, jävla 1000kr åt helvete. För jag kan ju inte ha skavsårsplåster hela sommaren, det är ju inte snyggt sen när man tar av skorna. Förlåt, jag är fåfäng.

Detta är ungefär vad jag nu vet att jag måste köpa i Sthlm (var jag ska få pengar från vet jag inte):
-nya skor (det har jag ju redan förklarat)
-deodorant (ja, vem vill lukta illa? och så börjar min ta slut, egentligen vill jag ha en hugo boss deodorant, too bad for me, jag har inte råd)
-bikini (och en snygg kropp, någon som vet var man köper det?)
-kjol (en/flera som slutar just ovanför knäna, inte för långt, inte för kort)
-shorts (ja, jag hakar på sommarenstrend)
-linnen (alt. klänningar) (linnen som jag kan ha till shortsen, eller klänningar så kan jag skippa alla andra kläder)
-parfym (men det vet jag redan att jag inte har pengar till, antingen blir det en skitparfym, eller så får jag fortsätta använda någon av mina 12 parfymer jag redan har)
okej, det var inte så farligt mycket (klart jag kommer komma på mera innan vi far, men wtf!)

Så många vänner jag känt
Ingen som jag riktigt behövde, nej,
Julia

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vi föds inte onda är min mottes. Utgår vi inte från den tanken tycker jag det blir ett ganska naturligt vi & dem-tänk.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback