Nu har jag stängt av Julia, kvar är bara utsidan.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,832946,00.html

Jag har äntligen orkat ta tag i saker, även fast det är småsaker.
Jag vet inte vad det har varit med mig den senaste tiden,
men inget har jag fått gjort.

Den där artikeln jag har länkat till har jag enbart där för jag tycker det är intressant,
men jag förstår inte att det tagit flera år för forskare att komma fram till det?

Inatt sov jag som sagt endast 2h, och vaknade första gången när min väckarklocka ringde.
Jag var då oförmögen att stiga upp, och låg kvar ett tag till.
Andrea ringde en timme senare, jag skulle ha varit och hjälpt dem med deras projekt,
men jag upptäckte att jag hade feber.
Fast projektet gick nog bra även fast jag inte kunde komma?
Jag tror inte jag var sjuk, men jag tror det var min kropps sätt att reagera på för lite sömn och för mycket och för starka känslor.

De få timmar jag sov så drömde jag massor, helt konstiga saker som jag inte förstår. Men jag tänker inte börja skriva ner mina drömmar här. Det känns som om jag blottar mig själv för mycket då. Det klarar jag inte av just nu.

När jag orkade mig ur sängen tog jag en värktablett, så nu har jag ingen feber mera (tror jag) och det känns inte som om den tänker komma tillbaka igen. Tur det.

Jag har också städat mitt rum idag, äntligen.
Har gått en hel vecka som jag inte gjort annat än slängt saker hur som helst i mitt rum, och jag är egentligen en vän av ordning.
Jag tror seriöst att mitt rum aldrig har varit så stökigt förut, och det låter konstigt men jag mår dåligt när mitt rum är stökigt. Jag får ångest.

Nåväl, nu har jag rummet städat igen.
Så var jag i duschen och gick sedan till Hallen med Fanny och Frida för att handla mjölk.
Men som alltid när man ska handla en sak, så kommer man hem med flera. Denna gång var det inte så farligt, vi köpte rostbröd, 2 liter mjölk och tuggummi.

Min ekonomi mår inte bra. Tyvärr.
Mormor är skyldig mig 7? (eller om mamma betalar tillbaka det)
Mamma är skyldig mig 5? (fast hon vet inte om det ännu)
Lolli är skyldig mig 5,50? (hoppas hon kommer ihåg det)
Jag är skyldig Tomas 6,25? (du ska få det Tomas, jag lovar)
Jag är skyldig Fia 11,70? (även du ska få det, snart)
Jag är skyldig Jenny 4,70? (du får det någongång när du ber om det och jag har pengar)

Jag vill och shoppa.
Fia och Lolli ska imorgon, men jag har inte tid att fara imorgon.
Så jag får skippa det, hårt.

Jag ska på ansiktsbehandling imorgon kl 13.00, äntligen får jag skämma bort mig själv lite. Och inte behöver jag betala något, utan jag fick det som presentkort av mina vänner. Ni är snälla, ni betyder.

Så länge jag inte tänker på dig går allting bra,
Julia


Kommentarer
Postat av: idaskida

men vad i helsike? vart tog stipendiet vägen?

Postat av: lolli

jo jag kommer ihåg pengarna, du skall få dom (:

2006-05-29 @ 16:41:06

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback