och dom sa till mig

Åhnej, nu fick jag hälften av maxsaldo (och det är 2 ½ vecka kvar innan ny räkning),
jag måste verkligen börja messa mindre och ringa mera!

Och snart ska jag ta mina näspuffar (näspuffar är ett jätte skojigt ord tycker jag!), det är alltså näspuffar (nässpray) mot allergi. Hoppas nu bara att det är en kort och liten pollensäsong iår.

Sedan ska jag gå i duschen, och efter det ut med hundarna, och sedan till biblioteket med Louise och låna Grabben i Graven bredvid på dvd, tufft va?

Idag efter skolan låg jag och solade, det var mysigt. Och Rasmus är en Cowboy och hans stol är hans häst! Den ska han rida med till cafét.

Det finns nog inte mera,
som jag kan leta efter,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jag vill också sola:(


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback