Solen skiner och en traktor backar

Det känns verkligen som om våran skola ligger på landet, det har jag märkt på senaste tiden. Men det gör inte så mycket, tror jag. Det skulle vara konstigt om skolan låg mitt i stan med 100m till sittkoffs typ. För då skulle nog gemenskapen vara körd, totalt.

Idag är jag väldigt trött och ytterst oseriös, men på samma gång så trött så jag är seriös. Jag har börjat använda min kalender/filofax igen, bra, kanske jag får lite ordning på mina sysslor igen?

Idag efter skolan ska jag ta ut lite pengar, och sedan ska jag köpa en deodorant, och så snart som möjligt ska jag stämma träff med Tomas, så han får tillbaka sina 6,25?. Han saknar nog pengarna massor.

Nyss har Kattis läst in speakarna till del ett av våran nyhetsfilm (Ålandstidningen), och det gjorde hon bra! Snart är det min tur att läsa in mitten speakarna (Nya Åland) och efter det ska Ida läsa speakarna till den tredje och sista delen (Ålands Radio).

Nu tror jag vi ska börja.

Inga visdomsord från mig just nu,
Julia


Kommentarer
Postat av: mad

jag är nog en gigantisk klump jag X)

2006-05-11 @ 13:35:02
Postat av: Hampus

Eran skola ligger väl på landet? :)

2006-05-11 @ 18:23:13
Postat av: Hampus

Eran skola ligger väl på landet? :)

2006-05-11 @ 18:23:59

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback