Volleyboll och Wille

Efter lunchen var det volleyboll turnering, först ut var media mot skap.
Skap vann, too bad för oss. Vi förlorade.

Efter ett tag blev det blött, kallt och tröttsamt att vara pigga och alerta medialinjen,
så vi tog det lugnt och hejade på de andra linjerna när de glatt spelade vidare i turneringen.

När skoldagen var slut åkte vi bussen hem, sista gången för mig tror jag.
Fy fan vad sorgligt. Jag skojjar inte.
Jag sov nästan hela vägen. var så himla trött.
Tur att Anna väckte mig för att säga att det var Litauens bidrag på radion.

När jag kom hem tog jag ett långt härligt bad, och äntligen tinade mina förfrysta kroppsdelar!
När badet var avklarat klädde jag på mig, pratade med mormor för att höra om hon kunde skjutsa mig till Wille och om hon kunde hämta mig därifrån. Snäll som hon är så gick hon med på det, utan protest.

Vi åt middag och jag tyckte att alla bara bråkade med varandra, men så var det nog inte egentligen.

När vi hade ätit så sminkade jag mig lite snabbt och så fick jag skjuts till Wille, hihi.
Och jag håller med Ida, dom har ett fint hus! Och bubbelpool ;) Haha. Eller vad heter det, bubbelbadkar? xD

Jag fick träffa hans pappa och lillasyster också, det var läskigt. Men dom var nog snälla :) Hihi. Alla i den familjen är nog snälla.

Så visade Wille khs julfest också, haha. Deras lärare gjorde lika kasst program som övernäs lärare. Vad är det för fel på lärares humor?

Imorgon är det avslutning, och fest hos Ann på kvällen. Så jag tror inte jag hinner träffa Wille imorgon :/
Men på torsdag ska jag nog till honom efter att jag har varit på hundutställning :) Brabra!
Sedan på kvällen ville vi träffas alla tjejkompisar, eller jag och Erri ville, men nej, 9E ska tydligen ha klassfest. Skit i oss då. Nej men, det känns som vi aldrig träffas mera. Fanfan. Vi alla bär nog lite skuld, fast man gärna skyller det på någon annan. Trist.

Julia

Kommentarer
Postat av: lolli

jag kommer ju inte ihåg hur du ser ut längre :O vi måste ju träffas ngn dag :)

2006-05-24 @ 08:55:23
Postat av: ak47

Vi har ju projektvecka nu så då måste du stå ut med mig i flera dagar i sträck, njut nu ;) nej men, saknar dig :)

Postat av: idaskida

jag tyckte ju att khs lärarnas julfestprogram var roligt ju!

2006-05-24 @ 12:25:55
URL: http://home.aland.net
Postat av: fia

äh, vi hittar på något kul på torsdag :D du, jag och erri :D

2006-05-24 @ 15:14:55
URL: http://fiali.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback