Don't know what you did

I fredags kväll kom Adam hit till mig och sedan for vi på fest till Kaz. Där var det väl helt okej.
Efter det gick Adam, Emma, Fredde, Johanna, Amelia och jag till Rökka. Där var det en del folk.
Fredde, kommer du ihåg att du lånade 10€ av mig?
Jag träffade Tomas för första gången på länge. Det var trevligt.
Vid 2-tiden gick jag och Adam hem till mig.
Klockan 6-7 på morgonen somnade vi.
Klockan 13-14 vaknade vi och steg upp.
Fy vad trött och sliten man kände sig. Haha.
Vi var ut med hundarna och mötte Andrea och hon lånade OC och Adam och jag gick hem igen. Sedan myste vi och efter det var det dags för middag och Adam for hem. Tråkigt.

Mormor och moster kom hit på middag och vi åt gott och jag var jättehungrig. Så åt jag en portion och trodde att jag skulle spricka för att jag var så mätt. Varför ska man bli mätt när man äntligen äter riktigt god mat? Elakt.

Efter middagen var jag och Andrea och hyrde film och kollade på den hos hennes mormor och morfar. Vi såg på Vanityfair. Den var lam. Det var lite tråkigt. Haha.
Hennes mormor och morfar är i Spanien och hade glömt att hälla bort kaffet, så det hade möglat. I kaffet flöt det runt håriga små bollar. Jag trodde jag skulle dö när jag såg dem. Haha.

Klockan halv 12 gick jag hem i regnet. Jag var på så bra humör och så glad så jag brydde mig inte om regnet, och inte heller brydde jag mig om att det var mörkt och läskigt ute. Det var härligt.

Imorse hade jag väckarklockan på ringning 09.30 för att jag skulle gå ut med hundarna, men jag stängde bara av klockan och fortsatte sova tills mamma väckte mig och jag gick ut med hundarna.

Nu ska jag kolla på OC och senare ska vi till morfar på fars dags kaffe. Hoppas vi får tårta eller något annat smarrigt...

Kommentarer
Postat av: mad

woow! kan man göra sånt utan att betala? GUDARS! gissa vad jag ska spendera denna söndag med ;D

Postat av: fredde

alltså skojar du? inte lånade jag väl det?

2006-11-12 @ 18:56:25
Postat av: jennifer

det är ju precis sådär som när vi hittade den där mögliga cocacola flaskan i kiosken på lemböte ;D haha ojoj, det var lustigt :P

2006-11-13 @ 14:37:13
URL: http://www.jimboo.blogg.blogg.se
Postat av: julia

fredde: spela inte dum nu ;)
jennifer: jaa, usch. Nej det var inte lustigt. Bara äckligt! :D jag klarar inte av sådant där :P

2006-11-13 @ 17:29:40
URL: http://tejprulle.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback