Frontfiguren

Idag har jag haft jätteroligt i skolan.
De två första timmarna jobbade vi med projektet om Ålands självstyrelse.
Efter det kollade vi klart på American History X, den var ruskigt bra.
När den var klar var det lunch. Vi åt Chili con Carne och det var inte så gott.
Då for Johanna, Hanna, Tove och jag till Select med Nina och köpte godis. NAMI!
När vi kom tillbaka hade vi psykologi (utan lärare) så vi spelade ett jätteroligt spel som fick mig att inse hur bra jag är. Haha. Man skulle typ kolla på ett kort där det stod en egenskap och så skulle man lägga det framför den i gruppen som egenskapen stämde bäst in på. Alla mina egenskaper kändes bra och de andra i gruppen sa att det var precis så som jag är. Tack, det värmde.
Efter att vi hade spelat det så spelade vi Alias, jag var med Thomas och jag skrattade så jag grät. Seriöst!
-It´s when you do like this (Thomas sitter och juckar på stolen) and what is it called, that´s under there? (pekar mellan benen på sig själv)
Haha, ojoj. Jag vek mig dubbel av skratt och Thomas blev sur. Tillslut fick jag ur mig "jag hoppas du menar en SADEL!"
Efter psykologin hade vi historia och började med vårat halvfartsprojekt (det är alltså ett projekt man jobbar med i två veckor och alla lärare som är villiga att ge ifrån sig timmar ger det och då ska också projektet innefatta alla de ämnen som vi fått timmar av). Våran grupp skriver om våldtäkter och jag är nästan onaturligt motiverad! Det känns jättekul!

Jag borde nog alltid ha stegring, jag mår mycket bättre då och har så mycket roligare!

Nyss bokade jag klippning och färgning av håret. Den 11.12, haha, man ska vara ute i god tid..
Just nu känner jag för att vara med Lolli, Fia eller Andrea, men istället måste jag plugga. På historian som jag fortfarande tycker att är intressant. Otroligt.

Imorgon är det den 22.11, vilket betyder att jag och Adam har varit tillsammans i två månader imorgon. Det är tufft.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback