Jag har lurat mig själv

Igår skrev jag ingen blogg.
Jag var med Adam.
Han är bäst.

Idag i skolan har vi avslutat grupparbetet i psykologi, och börjat med socialpsykologi.
Vi har även diskuterat den inkompetenta personen som föreställer finskalärare på yrkes (detta rör dock inte mig eftersom jag läser tyska istället för finska).
Imorse kollade vi klart på
Good Will Hunting, den var riktigt bra. Tills slutet. Den slutade dåligt.
Hur som helst så ska vi skriva en filmanalys på den, på engelska!

Idag är mamma till Ikea i Uppsala.
Jag har lagat middag och det gick som vanligt inte bra. Jag brände fast köttfärssåsen...
Jag säger ju att jag inte är speciellt huslig.
Snart ska jag ut med hundarna.
Efter det ska jag och Jenny vara barnvakter till barnen, vars föräldrar sjunger i kör.
Sedan ska jag plugga svenska-satsdelar (fast det är busenkelt).
När det är klart ska jag gå i duschen.
Då borde klockan vara ungefär 22 och det betyder; Top Model.

Jag har dagen planerad. Vad glad jag blir..

Har ni tänkt på hur mycket ens kläder bidrar till första intrycket? Att man genom kläderna kan visa sin personlighet? Att kläderna kan vara själens spegel. Istället för ögonen som det så populärt brukar heta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Julia, läs min blogg ;)

2006-11-09 @ 08:00:36

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback