Önskelista

Hej Jultomten!
Nu börjar det närma sig jul, snart är det bara en månad kvar. Jag förstår att du har funderat mycket och länge på vad man ska ge i julklapp till någon som är så snäll och duktig som jag är. Jag tänkte att jag skulle hjälpa dig med lite tips på vad jag skulle bli glad av att få.

1. Creative ZEN V Plus 4 GB (mp3-spelare)
2. Digitalkamera (jag vet inte hurdan)
3. Kläder
4. OC säsong 3
5. USB-minne
6. Bluetooth
7. Nytt mobilbatteri
8. Stabilo pennor
9. Smink (mascara, foundation)
10. Blossoms träningsvideo

Tack på förhand, snälla Jultomten!
Julia Lindfors, 16 år

Kommentarer
Postat av: fia

vi tar det sen på msn :P men bastukväll låter kul :D men den här gången vill jag ha varmare vatten i det där badkaret, haha. :)om vi ska va hos AK alltså :) annars har ju jag bubbelbadkar, haha :D nästan jaquzzi(?). om jag vill överdriva

2006-11-22 @ 19:26:11
Postat av: Anna

Naawh :D Jag lovar att tomten kommer vara snäll mot dej ;D

Postat av: Mims

Klart du kommer att bli känd! Om det publiceras så blir det ett helt uppslag och det skulle jag säga att är ganska så stort :P

2006-11-23 @ 07:33:31
URL: http://mimsis.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback