When you think I love you all I can

Idag har vi haft en enkel dag i skolan.
Den tredje engelskatimmen spelade vi Alias, fy vad svårt (men kul!) det var :D
"it´s a thing with puckelipucklar on"
"it goes plingplong when you put it down there"
"it lives in the sea, not fish, bigger! Not dolphins, uglier.. eeeh, guess guess!"
vad vi är bra på engelska förklaringar;)

Sedan var jag och Sofie till Jakten (1-3an i Övernäs skola). Vi observerade barn. Det var spännande.
Efter att vi var klara med det var klockan 13.00 och jag beslöt mig för att vara med i Fanny och Fridas klass en timme. Det var kul att träffa Gunilla igen (min fd. lärare) och alla F+Fs klasskompisar (mina fd. elever -under praon). Kulkul, jag gillar lågstadiet. Man känner sig så smart då.
Haha, Frida sa till mig;
"Men Julia, måste du bete dig som en lärare då! Det är ju pinsamt!"
HAHA, jag vill vara en lärare (i smyg) ;)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback