Ask me anything, I answer everything

1. VAD HETER DU?
Julia Helena Lindfors

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Förut var dom svarta, nu liknar det snarare grå

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU??
Borrmaskiner från gubbarna som byter våra rör

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Jag var till Andrea och åt hennes och Lollis tårta. Sedan var jag till Adam.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Potatismos (:O jag som inte ens tycker om potatismos) och korv i skolan.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Sol

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Jenny när hon skulle hämta mig från Adam.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Kroppsformen.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Nej, men personen som jag kopierade det här ifrån gillar jag; Lolli.

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bra, fast jag är irriterad eftersom vi inte har vatten hemma.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
BonAqua

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Något sött

13. FAVORITSPORT?
Handboll

14. HÅRFÄRG?
Brunt

15. ÖGONFÄRG?
Blå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Soluppgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Jenny 18, Emma 11½, Fanny och Frida 11, Maja 3½

18. FAVORITMÅNAD??
Juli-augusti

19. SENASTE FILMEN DU SÅG??
Jag har nog inte sett någon film sedan jag och Adam såg den där knasiga skräckfilmen.

21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN??
Fredag

22.FAVORITHOBBY?
Allting är roligt bara man vill

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON??
Nej

24. FAVORIT LÅT:
Takida - Jaded

25. SOMMAR ELLER VINTER:
Sommar, höst, vinter, vår -jag gillar hela året.

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Det här är inget mail.

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR??
Det här är fortfarande inget mail.

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR??
Det här är fortfarande inget mail.

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Hemma hos mamma i ett minimalt rum. I huset bor också mamma, Jenny, Fanny, Frida och Mika (som bara är hemma på helgerna). Hundarna Uti och Minus och marsvinen Tripp och Flipp har också plats här inne.

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Liza Marklund

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT??
Jag har ingen musmatta.

35. FAVORITSPEL?
Harpan

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Jag kan ju knappt korsa ögonen alls.

38. ÄR DU ROMANTISK??
Jag kan vara

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Det här är fortfarande inget mail.

41. VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Fly från detta vattenlösa tillhåll.
Julia

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ditt rum är väl verkligen inte minimalt :p

2006-09-25 @ 16:26:49

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback