Ooh, vad spännande!

Idag i skolan var det en vanlig dag. Vi bytte platser så vi har nya platser för oktobermånad. Nu sitter jag mellan Emme och Johanna. Det är en ganska trevlig plats. Synd bara att Thomas och Bäännie sitter bredvid varandra, allting blir så högljutt då.

På psykologin var vi till Bibban och lånade böcker. Efter det gick jag en liten vända på stan med Johanna, jag var till GeFoto och tog ut klassfotot och det enskilda. Jag vet inte om jag är så överdrivet nöjd med något av dem, men äsch. Vem är jag att klaga på en sådan sak.

Sedan gick jag hem, åt middag, duschade och försökte plocka ur alla 1000 saker jag hade i min väska. Nu är jag trött och spänd inför barnvaktandet. Dessa barn ska jag vakta;
-en 4-årig pojke
-en 2-årig pojke
-två 1-åriga (kön?) tvillingar
Fy vad spännande och kul det ska bli! En liten utmaning. Jag gissar mig på att jag i kväll kommer lova mig själv dyrt och heligt att aldrig skaffa egna barn, men jag lovar, jag kommer ändra mig igen. Barn är härliga.

Åh, jag är på så bra humör just nu!
Julia

Kommentarer
Postat av: Mims

Lycka till! :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback