30 timmar per dygn gör mig glad

Oj o j o  j, vad jag har blivit dålig på att skriva blogg!

Just nu sitter jag här och våndas. Jag fasar för att mitt solande (utan solkräm, mitt på dagen) idag kan leda till fjällande hud. Och det vill jag definitivt I N T E! Jag fasar också för att min praktikrapport (ja, jag vet att det är sommarlov, men när jag aldrig kan vara normal så..) ska bli värdelös. Jag fasar för att jag snart ska ut och övningsköra och om jag har otur kanske det börjar regna när jag kör (hur får man på vindrutetorkarna?).

Men, jag ser fram emot (eller kanske inte ser fram emot, men tycker att det ska bli skönt) att skolan börjar igen. Jag vill ha ordning i tillvaron och så är det så mysigt att börja med nya krafter och känna att det här året, det blir ett bra år! Då alla bekymmer med tjejkompisarna löser sig, jag och Adam är kära som aldrig förr, skolan fungerar perfekt, jag börjar träna på Avancia och har massvis med tid för att sköta om mig själv. Dock hann jag enbart med skolan (och lite Adam, jag vet) under förra året, så jag hoppas banne mig att dygnet har fått fler timmar nu! Annars får jag kanske dra ner på sovandet till under 6 timmar per natt?

Är det fler än jag som känner att dygnets 24 timmar inte räcker till allt som man vill hinna med?

Kommentarer
Postat av: ak

Jag med! jag hinner inte heller med allt :/

2007-08-15 @ 19:04:04

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback