Jag vill också

Jag vill också sälja kläder! För nog har jag en hel del plagg som jag inte vill ha längre. Men frågan är om det finns någon som vill ha mina gamla kläder?

När jag har blivit frisk får jag ta i tu med min garderob!
(Jag måste förövrigt möblera om i min garderob så att jag får mer plats för klänningarna).

Nu ska jag lägga mig på soffan under en filt, lyssna på kent och läsa Stieg Larssons bok Män som hatar kvinnor. Jag har redan kommit närmare 200 sidor och jag kommer inte riktigt underfund med den, men jag ger den en chans och läser den till slutet.

Kommentarer
Postat av: ida

jag har läst 'män som hatar kvinnor' och den var seg som tusan i början men när den väl kom igång så kunde man inte lägga den ifrån sig!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback