23 december

image203Min kära storasyster ansåg att jag hade dålig smak i och med att jag sade att dagens julkalenderstjärna är min absoluta favoritkändis. Men jag kan inte rå för det!

Klicka på hetingen för att spana in honom!


Julaftondagens julkalenderstjärna: Han föddes den 14 september 1989. Han hade en början till en fotbollskarriär, men p.g.a. en skada valde han att bli pojkvän på heltid. Han är otroligt omhändertagande och mysig. Han finns alltid där för en. Han är snygg, har humor och är en svärmorsdröm. Jag älskar honom mer än allt annat!

Kommentarer
Postat av: Anna

Adam? ;)

Postat av: fía

haha, lolli och jag visste att adam skulle bli nr 24!

2007-12-23 @ 15:37:04
Postat av: jenny

Hihi, tvåan i TP :D

2007-12-23 @ 16:18:51

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback