Hjälp mig!

Inspirerad av adjektivhistorierna nedan har jag nu skrivit ihop en adjektivhistoria med jultema. Nu behöver jag er hjälp! 54 adjektiv behöver jag tills imorgon. Så kom igen nu alla mina bloggläsare, släng ner ett, två, tio eller 20 adjektiv i en kommentar nedan! Så ska jag publicera en underhållande liten julsaga här i bloggen så fort de 54 adjektiven kommit.

Jag vet att ni kan komma på massor av adjektiv (snuskiga, ologiska, fantasifulla eller fullständigt politiskt korrekta, för mig kvittar det!), allt är tillåtet!

Kommentarer
Postat av: tua

höhö

-snäller

2007-12-22 @ 18:26:16
Postat av: Ann

vacker, snorig, slemaktig, illaluktande, mysig.

Postat av: Liz

sexig, snygg, röd, ful, player, het, grön, skön, romantisk, skabbig, äcklig, fin, pussy, fjolla, duktig, bajsig, bred, stor, fet, smal, spinkig, seg, snabb, knäpp, korkad, smart, glad, positiv, negativ, ärlig, retard, jordnära, allvarlig, brun, drömmande, exotisk, fattig, rik, god, hälsosam, iskall, jävlig, kallblodig, lustig, mordisk, nördig, oattraktiv, pedantisk, risig, söt, tråkig, underhållande, vimsig, weird, ytlig, attraktiv

2007-12-23 @ 02:26:03
URL: http://liz130390.webblogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback