Frågelifrågor

1. Vilken tid gick du upp idag? - Klockan 5.
2. Vad var det första du sa i morse? - God morgon.
3. Vad åt du till frukost? - Ostmacka och kaffe.
4. Vem kramade du senast? - Adam.
5. Vem pussade du senast? - Adam.
6. Vem hånglade du med senast? - Adam.
7. Vad ska du göra efter studenten? - Det skulle vara kul att fara som au-pair i ett år och sedan plugga vidare.
8. Säger du "Kex" eller "chex"? - Kex.
9. Vad tycker du om Grynet? - Alltså hon är som en fulsnygg sak, man både älskar och hatar henne.
10. Vad längtar du till? - Att mitt sommarlov ska börja på riktigt.
11. Vilket år var du på din första festival? - Om RockOff är en riktig festival så var det väl typ 2002 som jag hade pass första gången, annars är jag ganska körd inom festivalområdet.
12. Ska du på festival i sommar? - RockOff?
13. Favoritalkohol? - Synd att ha en favorit.
14. Hur ofta använder du parfym? - Varje dag, om jag inte har för bråttom iväg.
15. Hur ofta tvättar du håret? - Så gott som varje dag.
16. Vad tycker du om ditt utseende? - Nog ser jag helt okej ut, men det finns folk som är snyggare.
17. Hur många Anna känner du? - Ungefär 5 stycken.
18. Vem av alla du känner hade du helst sett ut som? - Det här är en sådan fråga som man inte kan svara på, för om man svarar så blir alla andra kompisar sura för att man jämför dem.
19. Kan du spela fotboll? - Hellre än bra!
20. Åka bräda? - Javisst.
21. Har du en snygg jacka? - Min läderjacka är grym.
22. Är du blyg? - Nej.
23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt: - Det skulle vara kul att känna Adams kompisar lite mer än bara ytligt.
24. Hur bor du? - I stan, i ett hus, med mamma, Mika, Fanny, Frida, Jenny, Uti, Tripp och Flipp.
25. Gillar du apelsiner? - Ja.
26. Berätta nåt ingen vet om dej: - Det finns nog inget som ingen vet om mig.
27. Vad tycker du om The Sounds? - Jag förknippar deras låt 'painted by numbers' med förra sommaren och Andrea, så det är rätt bra.
28. Brukar du erkänna när du fisit? - Jag fiser aldrig offentligt.
29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet? - Jag har en anka och 7 prydnadskuddar som i princip är kramdjur.
30. Varför fyller du i detta? - För att jag har tråkigt.
31. Har du ipod? - Ja.
32. Räkna upp vad du har på dej: - Rosa nagellack på tårna, svarta shorts från Gina Tricot, trosor, gul t-shirt från Esprit, bh, brunt/metallicfärgat nagellack på fingrarna.
33. Vad drack du senast? - Bara vanligt vatten.
34. Hur ofta äter du godis? - En gång i veckan äter jag någon godis, men ungefär två gånger i månaden äter jag godis som är mitt eget.
35. Hur många sms skickar du om dagen? - Jag har skickat 80 mess på den senaste veckan, det blir ungefär 11,5 mess om dagen.
36. Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej? - Jag uppfattas nog antingen som knäpp och glad eller som tyst och tråkig. Det beror på vem och när de har träffat mig.
37. Vad heter dina syskon? - Jenny, Emma, Fanny, Frida och Maja.
38. Vad heter din mormor och morfar? - Ebba och Jan-Erik (Janne).
39. Vad heter dina husdjur? - Uti, Tripp och Flipp.
40. Hur lyder din åsikt om pudlar? - Jag tycker att de luktar illa och oftast ser de ovårdade ut. Nej, då finns det bättre hundraser.
41. Vilka kanaler har du hemma? - På min tv har jag svt1, svt2, tv3, tv4, animal planet, mtv, discovery, barnkanalen, svt24, euro sport och säkert någon till.
42. Hur kommer du bo till hösten? - Likadant som nu, fast det kommer nog vara kallare.
43. Vem hade du senast en dispyt med? - Med min moder igår kväll.
44. Vad har du dåligt samvete för? - Att jag har umgåtts så lite med mina vänner under vinterhalvåret.
45. Hur ska killen vara? - Han ska kunna uppföra sig, ha humor och vara omtänksam.
46. Har du svimmat någon gång? - Nej.
47. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken? - Jag har moppekörkort och jag har vurpat med den.
48. När köpte/kommer du att köpa din första bil? - Jag vill köpa en bil när jag fyller 18, men jag misstänker att pengarna inte vill det.
49. Hur gammal vill du vara när/om du får barn? - Jag vet inte, för på ett sätt vill jag vara en ung mamma och på ett annat sätt vill jag ha livserfarenhet innan jag ska skapa ett nytt liv.
50. Hur känner du dig just nu? - Jag fryser, har torra händer, är dödstrött, är glad och är kramsjuk.

Kommentarer
Postat av: ida

grynet, fulsnygg. HAHAHAHA!

2007-07-11 @ 17:49:41

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback