Mitt dilemma

Min fot skulle gärna få sluta göra ont. Typ nu skulle vara helt okej.

[AaaaAaaaAAAaaaaAAaaaaaaAAAAAAAAAAAaaaaaaa] jag vet inte alls hur jag ska göra, det här är mitt dilemma:
Studieresan till svenska riksdagen och medeltidsmuseet (+lite shopping) onsdagen den 4 april.
Alternativ 1: Stanna hemma och låta foten vila den sista dagen jag får ha det älskade gipset på foten. Jag får ju dessutom en dag längre påsklov då (en dag mera att ligga på soffan och räkna antalet gånger jag blinkar på en minut, typ).
Alternativ 2: Följer med. Pinar upp dig klockan allt-för-tidigt. Pinar dig på båten ca. 5h (ja, sammanlagt). Blir äckligt svettig för varje steg du tar med kryckorna. Säger att det är okej, 'nej jag behöver ingen hjälp, nej det gör inte ont', jag älskar ju faktiskt att gå på kryckor och ha svinont utan att tala om det. Kommer till museet svettig och äcklig och vandrar runt bland saker som borde ha ruttnat för 100 år sedan och går sedan till riksdagen och möter alla tjusiga människor i sina dyra dräkter (som de bara använder för att de måste, skulle de få välja skulle de mycket hellre vara svettiga och klä sig i tights och klänning, märkligt, precis vad jag råkar ha på mig). Vinlgar runt på stan och svettas som en gris. Visste ni att solen är jobbigt varm när man går på kryckor och varje steg är lika tungt som Ove Lethos bänkpressrekord? Sätter sig på bussen och somnar. Fast jag vill ju umgås med min klass!

Nu behöver jag hjälp från just dig, hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det svettiga alternativet, som du innerst inne vill ta ;) och kan du inte vara med så kan du ju sitta på ett fik och spana på hunks och äta bakelser ;) :D

2007-03-29 @ 19:56:06
Postat av: AKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK

jag blir tokig att namnet försvinner, det är jag andrea ingrid maria karlsson som skrev det förra inlägget!!!!!!!!!!!!!212

2007-03-29 @ 19:56:56
Postat av: fia

med eller utan kryckor, du är alltid svettig ;) hehe, så kör på det! ;)

2007-03-29 @ 20:32:49

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback