Vad är klockan och var är jag nånstans?

Jag hatar att skriva blogg när någon är här och ser på. Därför måste jag skriva snabbt nu, för jag tror att Adam kommer när som helst.

Igår hade jag och Adam halvårsdag (!), jag kan inte fatta det. Redan ett halvår? Herregud. Vad kul. Vi kollade på Babel tillsammans och sedan sov han här. Klockan 7 imorse steg jag upp och kokade kaffe åt honom, gud vad jag är snäll. Sedan gick jag och lade mig igen när han hade gått till skolan...

Jag vaknade några timmar senare av att Fia messade mig och frågade om jag ville ha sällskap, och det ville jag. Fia kom hit med morotskaka från Svarta Katten! Tack Fia, det var underbart. När Fia hade farit kom Adam hit och några sekunder senare kom även Andrea hit. Vi satt vid matbordet och snackade lite och efter ett tag for Andrea hem, hon skulle på träning. Sedan skjutsade Mika hem Adam samtidigt som han skjutsade Fanny och Frida till träningen. Jag och mamma lade oss på sofforna och kollade på Kramer mot Kramer, den var bra. Meryl Streep är en duktig skådespelerska. Det är Dustin Hoffmann (hur tusan stavar han sitt namn?) också. När filmen var slut blev det middag och nu väntar jag som sagt på att Adam ska komma hit. Jag måste nog erkänna att man känner sig lite tråkig som bara är hemma en fredagskväll, men det är så himla jobbigt med kryckorna och foten.

Imorgon ska familjen till stugan och jag blir ensam hemma. Andrea, Lolli, Fia och Erri ska till Lemböte och Adam orkar säkert inte underhålla mig för tredje kvällen i rad.. Haha. Jag är ganska påfrestande.

Det där var ingenting, dom sa här ta en till.

Kommentarer
Postat av: fia

.. dom gav mig nya öl, nya glas nya shots tills jag vingla bort ;D

2007-03-23 @ 17:58:10

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback