Uppehåll

Jag tar en paus i bloggandet ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

jodu, det dyraste är liksom hotpantsen haha :P och det är ändå 5 stycken

Postat av: Anna

mååh, då försvinner ju det jag ser fram emot att läsa :(

2007-11-11 @ 17:49:14
URL: http://tingeling0.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Men, till er som bara gnäller på Julia. För det första så är det omoget att vara anonyma, och för det andra så behöver ni ju inte kolla på bilderna i Julias bilddagbok, eller läsa hennes blogg. Ingen har bett er göra det nämligen. Julia är en underbar människa, så jag tycker att ni ska lämna henne ifred!

2007-11-12 @ 15:58:48
Postat av: Liz

Om det blir jobbigt med alla onödiga/taskiga kommentarer kan du ju alltid logga ip-numren och blocka dem! och sedan fortsätta blogga som vanligt :)

2007-11-12 @ 18:47:03
Postat av: Kattis

Det är bara små, obetydliga skitungar som skriver idiotiska kommentarer i andras bloggar. Jag tycker att du ska fortsätta som du brukar, Julia, och helt ignorera det som skrivs. Kommentarerna kommer med stor sannolikhet från en enskild mobbad och helt livlös person som hittar på saker om dig, helt utan någon vettig grund och underlag till påståendena. Det vet du nog själv Julia, de som känner dig, gillar dig skarpt!

2007-11-12 @ 19:06:35
URL: http://flas.blogg.se
Postat av: Anonym

verkligen underbar, helt makalöst otrolig!

2007-11-12 @ 20:20:30

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback