Back to business

Då var allting som vanligt igen då. Slut på höstlovet, slut på höstmys, slut på fritid, slut på ett eget liv. Tillbaka till skolan. Öppnar starkt med prov imorgon. Det känns... sådär. Något som känns tusen gånger bättre är att jag och Adam har varit tillsammans i ett år och en månad idag och det är fantastiskt! Jag älskar honom av hela mitt hjärta.

När har man varit tillsammans för länge för att uppmärksamma varje månad man älskat varandra? Är det töntigt att fortfarande räkna månaderna efter ett-års-gränsen?

Kommentarer
Postat av: ida

nej jag tycker att du ska börja fira veckorna också. och dagarna. och varför inte timmar, minuter och sekunder?;)

Postat av: Anna

jag tycker inte det är fånigt att fira månadsdagar
fast man passerat 1 års strecket. :) Det gör man ju precis som man vill, enligt mig :)

2007-10-22 @ 19:40:36
URL: http://tingeling0.blogspot.com/
Postat av: Kattis

Jag och Nicke grattade nog varandra på månadsdagarna, och försökte träffas då. Men sen är nog års och halvårsdagarna mer speciella, tycker jag. Men det är lite gulligt att fira och göra något på måndadsdagarna, håll på så länge ni orkar!

2007-10-23 @ 16:48:04

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback