Never loose

Bara för att jag är så otroligt glad och nöjd måste jag få skryta lite här i bloggen. Jag skrev för ett tag sedan en argumentationsuppsats (och ni läsare fick bestämma ämnet till mig) på engelska. Den handlade om att det borde vara gratis/billigare att träna på gym. Mitt vitsord på den uppsatsen blev en klar femma (dvs. högsta vitsordet)! Jag fick till och med beröm för mitt sätt att locka läsaren till att läsa vidare. Kul! Jag har också skrivit en uppsats (på svenska) om hur alkoholen påverkar vår hälsa fysisk och psykiskt, i det långa loppet. Idag fick jag ut den uppsatsen och även den var en blank femma, med tillägget "suveränt!". Jag är så glad över att jag fortsättningsvis klarar av att hålla ångan uppe. Nu gäller det bara att överleva den kommande veckan...

Snart kommer Adam hit och förhör mig på historian och tyskan. Ska försöka hinna läsa lite ped.led. inför kursen i skolan i helgen också. Får se hur det går. Annars vet jag ju vad jag gör på fredag efter Andreas födelsedagsmiddag...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback