Filmklippning, pilates och bastu

Vårvädret har övergått till grå, molning dimma. Det är synd, jag som känner att jag nyss har kommit igång med vårlivet. Ja, jag lever olika liv beroende på vilken årstid det är. Över till något annat, idag i skolan har vi klippt ihop den film som vi har åstadkommit under projektveckan. Om jag lyckas, och får för resten av gruppen, ska jag lägga upp den på youtube och sedan visa den här i bloggen. Hoppas det går!

Jag har även hunnit träna pilates idag, riktigt roligt och lagom jobbigt. Snart blir jag upphämtad och då beger Fia och jag oss till Johanna för att bada bastu och ha tjejmys. Det ska bli en bra avrundning på dagen.

Katja undrade hur många vi fick krama genom free hugs, och jag uppskattar det till närmare 50 personer var och vi var 6 "kramare". Fast i och för sig var det vissa som fick både en och två och flera kramar...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback