Livat värre

Gårdagen var, som sagt, en stressig dag. Först och främst var det skola med filmredigering som gällde, däremellan hann jag övningsköra (det gick helt okej, men inte så bra som jag hoppades på), efter skolan var jag på en kurs om sexuella trakasserier (SUPERintressant!) som Folkhälsan ordnade, sedan hem en sväng för att kasta i mig mat och direkt vidare för att jobba som stödperson. När jag kom hem några timmar senare tog jag mitt pick och pack och åkte till A. Väl där måste jag kolla alla bloggar och uppdatera mig om vad som har hänt i världen. Efter det blev det godnatt för min del.

Idag på den valbara samhällskunskapen hade vi en föreläsare från Amnesty här, det var rätt intressant (men hemskt eftersom man fick upp ögonen för hur vår värld ser ut...). Snart är det dags att hålla tjejgrupp, och efter det ska jag vara med A igen. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

stressat värre, risken finns någ att du är utbränd före din 18 års dag ;) (om ca 1 ½ vecka) ^^


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback