Rooibos, cream of desert

image303Jag glömde skriva en "recension" av teet i måndags. Så jag skriver ihop en kortis nu. Teet var alltså ett rödbuske-te. Det var även smaksatt med torkade jordgubbsbitar, grädde och daisyblomma. Först när jag doftade på teet tyckte jag att det kändes väldigt sött. Men när jag sedan drack första klunken insåg jag att det inte var för sött, utan precis lagom. Tidigare har jag trott att jag bara gillar grönt, beskt te, men nu fick jag ändra åsikt. Det här teet var otroligt gott och dessutom infann sig ett behagligt lugn efter att jag hade druckit det. Perfekt sömnpiller alltså! Bortsett från att jag tycker att te i lösvikt är krångligt så var teet toppen!

Som det står på muggen; Tack Anna!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du gillade det :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback