Tankarna i oordning igen

Nu har jag läst lite juridik, fräschat upp mig och är halvvägs ute genom dörren. Men först, en blogguppdatering! När jag kommer hem från stödbehövandeträffen ska jag dricka en kopp te. Det blir en kopp te av det teet som jag fick av Anna i födelsedagspresent, jag har inte ens provsmakat det ännu! Givetvis dricks det ur muggen som jag fick med. Bilder kommer senare. Dessutom ska jag kolla på senaste avsnittet av Grey's Anatomy (min favvoserie, helt klart). Som jag har väntat på att det ska komma nya avsnitt av det, strejken bland manusförfattarna håll på att döda mig. Nästan så beroende är jag av Grey's, hemskt va?

Som ni säkert har märkt är mina senaste inlägg flummigare och konstigt skrivna. Jag är lite trött i skallen för tillfället. En weekend på att spahotell skulle inte sitta fel...

Hejdå för nu!

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback