En bra dag

Eftersom (åtminstone min) blogg bråkade otroligt mycket igår orkade jag inte uppdatera mer än en gång.

Idag vill jag först och främst be er kolla på
den här bilden på Amy Winehouse. Vad tycker du om hennes hårfärgning? Enligt mig: förjävligt. Ursäkta språket.

Sedan vill jag berätta (som alla bilddagboksfantaster redan vet) att jag och Adam nu har bokat, och betalat anmälningsavgiften till, resan vi ska göra till Rhodos. Vi är där den 4-11 juni och kommer bo på ett trestjärnigt hotell i Rhodos stad. Jag ser fram emot det enormt mycket. Jag och min älskling, då slipper vi alla de personer som inte kan låta oss leva våra egna liv. För en vecka i alla fall...

Idag ringde jag dessutom till dagkliniken och frågade om praktikplats. Hon som jag fick prata med skulle höra med de andra där och sedan höra av sig till mig. Men jag fick åtminstone ett positivt intryck och hoppas att jag gjorde ett lika positivt intryck!

Jag fick ut vårt valbara samhällaprov imorse, det var en grupptent och min grupp fick en 4a. Jag är nog nöjd. På engelskatimmen fick jag även resultatet på mitt engelskaprov, jag hade ett halvt fel och är supernöjd.

Idag är nog en bra dag helt enkelt. Hoppas ni känner likadant!


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback