Farväl, farväl

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska skriva ett till inlägg med ett enda syfte, frigöra mitt svammel. Men nu har jag i alla fall påbörjat ett inlägg. Direktionsmötet och den efterföljande supén var super. Jag är så mätt att jag snart dör. Jag åt kalv och till efterrätt var det någon nougatglass-aktig sak, med jordgubbar till. Jag var såld. Om du äter på ÅSS i sommar så rekommenderar jag de ovanstående rätterna VARMT!

Snart kommer A hit, sedan ska vi (försöka) sova. Jag undrar om jag är så här hispig eftersom det är första gången jag reser på en längre resa utan några föräldrar? Är det ansvaret som gör mig så här? Antagligen. Annars kan man ju lite på mamma (som jag skrev i något inlägg tidigare idag). Min bloggidéer var klena idag. Det här får lov att vara sista inlägget före Rhodos. Ha det så bra nu alla kära bloggläsare. Jag ska tänka på er när jag dricker rosevin i en bar med utsikt över medelhavet. PUSS så länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni har en underbar resa nu:)

2008-06-08 @ 20:06:30

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback