Min tisdag

Jag kom hem från jobbet för ca. 40 minuter sedan. Då var jag hur pigg och på g som helst, men något hände och nu känns det som sju svåra år i min kropp. Även fast man inte göra något fysiskt ansträngande på jobbet så tar det på, tills man har vant sig alltså.

På lunchen köpte jag två nya bh:s från KappAhls creem-serie, de ska provas ikväll. Och så köpte jag en nattkräm i samma serie som mina övriga ansiktsprodukter, den ska testas till natten. Idag kom även mitt första Buzzador-paket, en hel drös tuggummin! Var så säkra på att rapport kommer (även) i bloggen. Vill du också bli Buzzador? Klicka
här. (Och du! Du får gärna ange 'julijet' där det står "Rekryterad av Buzzador - Användarnamn", eller så klickar du här för att få det färdigt ifyllt).

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag missade att anmäla mig till kampanjen, men jag smakar gärna på tuggisarna ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback