Adidas löpträning

Igår stod det i min träningsdagbok att jag skulle ut och springa. Igår var jag inne hela dagen. Redan efter ett enda joggingpass har jag tröttnat. Min karaktär är lägre än lägst. Jag flyttade nyss gårdagens träningspass till idag, men tyvärr betvivlar jag starkt att jag kommer ta mig ut på en springrunda. Jag är besviken på mig själv, men utan motivation kommer man ingenstans, så är det bara. Jag tror bestämt att jag får övergå till min något dyrare träningsform, gruppträning på Avancia. Det är mera min stil.

Ida har hakat på adidas löpträning, hoppas hon orkar längre tid än vad jag gjort...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också reggat mig där, första turen är på måndag, men jag fasar redan för det. det suger när man inte har någon springkompanjon.

2008-03-14 @ 13:38:14
Postat av: Anna

Jag startade ett konto där, men längre än så kom inte jag ;)

Postat av: ida

MEN VAD SÄGER DU JULLEBULLE?! DU SKA JU INTEINTEINTEEE SLUTA NU!!!

2008-03-15 @ 12:41:49
URL: http://idaskida.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback