Bloggkoll.com

image235Som ni kanske har upptäckt har jag lagt till en ikon här till vänster. Den får dig till bloggkoll.com, så kan du bevaka min blogg därifrån om du vill. Bloggkoll.com är alltså en sida där du lägger till de bloggar du vanligtvis brukar följa, sedan räcker det att du går in på bloggkoll.com för att se vem som har lagt upp ett nytt inlägg på sin blogg. Smart va?

Jag har själv använt bloggkoll.com ett tag, visst finns det brister (men en BETA variant är på väg, kanske med lite smarta funktioner?), men överlag rekommenderar jag bloggkoll. Superbra speciellt för att hålla koll på sådana bloggare som är lite slöa med uppdateringen emellanåt. För visst är det irriterande att femtioelva gånger gå in på en blogg bara för att upptäcka att den fortfarande inte är uppdaterad?!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, och vem fick du tipset av att den fanns? ;) hehe. Nejmen, bloggkoll är jättebra :) fast det har ju som sagt sina små buggar :)

Postat av: Jenny

Haha, jag känner mig aningen träffad.

2008-03-04 @ 17:41:27
URL: http://francesfarmer.blogg.se
Postat av: Kattis

Jo. teater på boken. Har ingen aning hur länge den håller på.. Kanske fram till påsk.

2008-03-05 @ 16:04:23
URL: http://flas.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback