Cosmopolitans fredagsfrågor; resor

Vilket är ditt favoritresemål?
Jag har inget favoritresemål, ännu. Men jag gillade att åka till mormor och morfars lägenhet i Spanien när jag var liten.

Ska du resa i sommar? Om ja, var någonstans?

JA!! Jag och älsklingen ska till Rhodos för en veckas charter. Sol, bad, drinkar, god mat och härligt mys vid solnedgången...

Vilket är det sämsta resemålet du varit på?

Ingen aning, eller ja. Jag var inget stort fan av Kanarieöarna. Det var sandstorm (från Sahara!), regnade och poolen var typ 10 grader varm när jag var där. Ingen hit.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Vilket är ditt favoritresemål?
Jag har nog inget speciellt. Men skulle jag ha varit i London, så skulle jag förmodligen säga att det är London. England all the way!

Ska du resa i sommar? Om ja, var någonstans?
Jadå, faktiskt så ska jag till Kreta med min mamma och min lillasyster. Första gången -någonsin- som vi far med familjen söderut. Eller, en del av familjen i alla fall.

Vilket är det sämsta resemålet du varit på?
Hmm... Jag tror de flesta jag varit på har haft sina fördelar. Kanske det skulle ha varit Danmarksresan isåfall.

Postat av: ida

jag fick ditt sms jullebulle! men eftersom jag är så lat så svarar jag här. jag körde nämligen bil från uppsala när jag fick smset. jag är hemma på praktik sedan vecka 10, så du får gärna skicka inbjudan hem till mig. vecka 16 far jag tillbaka till uppsala igen och går i skola som vanligt. hursomhelst så är min adress hem: vargsundavägen 145, 22130 gottby;)

2008-03-28 @ 18:27:05
URL: http://idaskida.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback