Drömmar vs. verkligheten

Nu har jag hunnit läsa igenom allt som vi har till fysikprovet som är på fredag. Jag tänkte läsa igenom det en gång till efter mörkerkörningen och sedan försöka plugga in detaljer imorgon. Just ni finns det två saker som jag väldigt, väldigt gärna skulle vilja göra; 1. Vara på VRs bloggmingel (en dag ska min blogg vara så stor att jag blir bjuden på mingel tack vare den), 2. Ligga nerkrupen i sängen och läsa Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes.

På måndag ska jag på arbetsintervju till Alandia bolagen, eventuellt sommarjobb på gång där. Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Jenny

För att få komma på bloggmingel så måste du nog vara lite duktigare på att uppdatera, och ge oss mer bilder. :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback