Riktiga oldies?

Skoldagen idag var väldigt vanlig, finns inte så mycket mer att säga om den. Imorgon ska vi på studiebesök till en del av min kommande arbetsplats; Alandia bolagen. Vi ska till liv-alandia och mitt sommarjobb kommer vara på båtförsäkringssidan.

Ikväll har jag varit med A. Vi har varit riktiga oldies och löst korsord (vinsten är presentkort på avancia, vilket jag är i stort behov av). Sedan kollade vi på Äntligen hemma och jag tror inte att jag ljuger när jag säger att vi båda blev lite sugna på att flytta hemifrån, och ihop. Man får se vad framtiden har ett erbjuda. Vi försökte även kolla på House, det gick bra... till andra reklampausen. Ungefär då somnade jag. Typiskt mig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och påbörja en ny bok, Anna Maxted 2 systrar.
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback