Smycken

Jag har fått dille på smycken. Om jag inte hade levt på minimum den här våren för att spara pengar till Rhodos-resan med älsklingen i sommar, hade alla dessa smycken blivit hemklickade till mig på direkten! (Alla smycken är från kyssjohanna.se).

image241
Halsbandet längst upp till vänster är en sötvattenspärla i kedja och smycket heter "pearls of visdom". En dröm för mig. Nallebjörnen som är smycket bredvid har varit en favorit i över ett år för mig (det har synts här i bloggen tidigare). I raden under finns två stela armband, ett strikt armband i silver och guld (perfekt för festen eller viktigare mötet) och ett avslappnat bohem-chict armband att ha precis när man känner för det. Den understa raden innehåller ett pingvinhalsband, det väckte ha-begär direkt, och ett pärlarmband i flera lager.

Vilket av dessa smycken skulle du helst vilja äga?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det första var fint :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback