Extrajobb

De kommande tre dagarna kommer jag och A jobba lite efter skolan. Mammas vännina hörde av sig till mig idag och var i akut behov av hjälp. Det är nämligen så att Lemlands församlings vaktmästare hade viktiga uppgifter inne i kyrkbyggnaden och därför fanns det ingen som kunde sköta gräsklippningen. Eftersom jag och A ska resa i början av juni passar vi på och tjänar lite extra pengar genom att hjälpa Lemlands församling med gräsklippningen den här veckan. Det trillar nog inte in några speciellt stora slantar, men lite är bättre än inget alls. Dessvärre blir träningen lidande den här veckan. För jag kan inte vara på två ställen samtidigt. Eller?

Kommentarer
Postat av: Anna

Beror på om dom har åkgräsklippare ;) Skulle dom ha en som man får springa efter så skulle du ha bra träning redan där :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback