Skribent på väg mot journalist, nästan i alla fall

Nu har jag träffat Zandra Lundberg på Xit. Istället för att ha gott om tid för att skriva något till julinumret har jag nu en vecka på mig att skriva en sak till tidningen som kommer ut i juni! Det blir lite stressigt, men det är en liten kort grej - vilket borde gå bra. Jag menar, jag kan skriva, jag har humor och jag är inte blyg. Det måste fungera! Nu ska jag sätta mig ner och läsa igenom lite gamla Xittidningar för inspiration. Återkommer!

P.S. Jag glömde fråga Zandra om jag kommer få någon ersättning för det jag skriver. Men det borde jag väl få?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va roligt att de gick bra ska bli spännande o läsa sen:D

2008-05-28 @ 15:46:29

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback