Festligt

Igår blev det spontanfest med älsklingen, Adam T och Johanna N. Riktigt roligt var det! Vi började med några drinkar från Johannas (välfyllda) barskåp och sedan blev det Indigo där vi träffade Robert, Maria och Nicolina. Efter det sa kroppen att det var dags att sova, så vi åkte hem och jag somnade direkt. Men ändå känner jag mig inte utvilad... Haha.

Jag och A konstaterade att vi nu har festat två helger i rad och nästa helg blir det också fest. Sedan har jag en vecka där ingen fest är inplanerad, fast A ska på en fest. Därefter kommer det två helger som ganska säkert kommer innehålla fester. Herregud, jag och A som knappt går på en fest varannan månad i vanliga fall! Haha, utsikterna för en rolig novembermånad är mycket goda.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback