Overloaded - please delete

Varken mitt psyke eller kroppen har återhämtat sig från helgen. Jag fattar egentligen inte varför det känns som att jag är i koma. Jag har sovit relativt mycket och mat och dryck har jag fått så det räcker. Kanske det helt enkelt är så att kroppen är lite stressad över att aldrig få koppla bort hjärnan? Men det ska jag i alla fall göra nu, onsdag - söndag. Det ska bli superskönt att bara vara.

Idag tar jag färjan över till älsklingen. Imorgon tar jag tåget till pappa. På lördag tar jag tåget tillbaka till Stockholm och älsklingen och till slut tar jag båten hem till Åland på söndag. Mycket resande, javisst, men samtidigt har jag mycket tid till att bara vara. Mängden skolarbete som får följa med är begränsad och det känns bra. Och nästa måndag börjar praktiken, jag börjar faktiskt se fram emot den!

Kommentarer
Postat av: mad

var ska du vara på praktik? :)

Postat av: Julia

Ja! :D

2008-10-14 @ 16:01:43
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback