Igår, idag och imorgon.

Igår var det 18-årsfest i Sund, Hanna firades. Det var en riktigt rolig fest, men lite för få som man kände där. Jag hade i alla fall en bra kväll, vilket resulterade i att jag är lite, lite trött idag. Men eftersom det är söndag så är det okej att vara sliten.

Idag har jag kollat på skräckfilm tillsammans med A. Shutter hette filmen och den var ganska kass. Själva idén med filmen gillade jag, det var mycket kring andeväsendet, vilket jag tycker att är intressant. Men hela filmen präglades av missar och ologiska händelser, vilket förstörde ganska mycket...

Imorgon är det en ny vecka, en ny dag och förhoppningsvis nya tag. Andra praktikveckan börjar och jag hoppas att jag kommer få göra något roligt. För att bara sitta och stirra ut genom fönstret är inte så givande.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback