En riktigt bra dag idag

Just idag flyter skolarbetet på väldigt bra. Min svenskalärare har läst igenom mitt slutarbete och han var verkligen imponerad och jag fick intrycket av att mitt arbete absolut höll den standard som krävs för högsta vitsordet. Det kändes riktigt bra! Nu på håltimmarna har jag dessutom arbetat med min hemtent i socialkunskap och jag måste säga att den verkligen börjar arta sig. Tänk om till och med den blir riktigt bra i slutändan! Haha. Resten av dagen ska också spenderas med skolarbeten, men det känns faktiskt inte förjävligt. Inte idag, för idag är jag på bra humör och känner verkligen för att plugga (jag vet, jag lider av något konstigt syndrom som gör att jag faktiskt gillar att plugga).

Dessutom har jag antagligen, med hjälp av Samsungs telefonservice, fixat våran TV. Great!



Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback