Ibland är det inte lätt att välja rätt



Jag kan inte bestämma mig för hurdana examensskor jag ska beställa. De ska vara snygga och fungera att använda på andra fester under sommaren, hösten, vintern så länge de håller. Och så ska de passa på en examen. Och så ska de matcha min klänning (vilket troligtvis blir den jag har lagt in i bilden, men jag är inte hundra ännu). De som jag vill ha allra helst är de uppe i högerkant, i svart och guldigt från forever21.com, men eftersom frakt och tull blir superdyrt när man beställer därifrån så vet jag inte om det är värt det. På andra plats ligger skorna från have2have.se (det lutar mest mot dem just nu). De andra skorna är också superfina! Omöjligt att bestämma sig för bara ett enda par.

Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på
[email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-21 @ 18:08:13
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: kattis

Have 2 have-skorna! Absolut, de är ju as snygga! hejja dem!

2009-04-22 @ 19:16:27
Postat av: AÖ

jag tycker forever21skorna var ruskigt fina!

2009-04-24 @ 18:55:07

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback