Myshelg!

Åh vilken härlig helg det har varit hittills! I fredags tog jag det lugnt, kollade på Talang 2009 och annat med mina småsystrar och sedan hämtade jag A från hamnen och lämnade samtidigt mina småsystrar i hamnen, eftersom de skulle på tävlingar. Jag och A kröp ner i soffan och kollade på Dude, where's my car? (min favoritfilm!). Igår vaknade vi vid tio och då lagade jag en riktig storfrukost och sedan tog vi en promenad med hunden. Dagen spenderade vi sedan med en bok i handen ute på gården. När vi kände för det lagade vi en trerätters middag med champagne och vitt vin till. Sedan spelade vi singstar, guitar hero och till sist kollade vi på en film, Babysitter wanted (men jag somnade efter typ en kvart). Härligt värre! Idag har jag städat upp efter igår, plockat annat i mitt rum och snart ska vi gå iväg på en långpromenad med hunden. Mysigt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback