Påskharen är snäll, men har restriktioner

Just nu ligger det cirka 40 påskägg av varierande storlek gömda i mitt rum. Påskharen tittade förbi ikväll, men han sa att jag inte fick leta efter dem före imorgon. Hälften av äggen måste jag ge till A också, snåla påskhare.

Det är väldigt svårt att inte kolla runt i rummet, för rimligtvis borde det finnas påskägg ungefär överallt, och de ska jag som sagt inte hitta före imorgon.

Bäst att plugga lite till så att chokladbehovet trängs bort (låter väldigt troligt).



Aaa Vicki, jag kommer med på er middag och sedan hoppas jag att du och Emma är sugna på krog! Det ska firas att ni har fyllt 18!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jao ;) nog hittar vi nått i alla fall :D hehe

2009-04-10 @ 22:36:00

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback