Vem kunde ana en sådan effektivitet?

Huvudvärken har släppt relativt mycket, skönt! Dock är mitt synfält fortfarande reducerat, vilket känns ganska obehagligt. Trots dessa handikapp har jag fått ganska mycket skolarbete gjort. Jag har skrivit en sammanfattning på allt vi har till provet i fysiologisk psykologi (om nu en sammanfattning kan vara 12 sidor lång), jag har skrivit en och en halv sida på slutarbetet och dessutom fixat med små detaljer och kommit på vad det sista (förutom slutdiskussionen) i slutarbetet ska vara, jag har planerat och strukturerat upp alla kommande arbeten/prov och bestämt ämne till mitt engelska speech och så har jag granskat mitt träningsschema som ska gås igenom imorgon på valbara idrotten. Pust.

Nu ska jag läsa igenom min sammanfattning, äta kvällsmål och njuta framför tvn en liten stund. Bra avrundning på dagen, det måste jag erkänna.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback