Vilket presentregn!

Åh, jag hade en riktigt bra dag igår och så fick jag superfina presenter. Jag fick vattenkokare, smörgåsgrill och elvisp från OBH Nordicas Chilli serie, det vill säga snyggt röda köksprodukter! Dessutom fick jag en mixer, också från OBH Nordica, i färgen piano black.



Jag fick även en symaskin (äntligen!) av märket Brothers. Av älsklingen fick jag en extern hårddisk (liten och rosa, mindre än min plånbok i storlek!) och en USB-dammsugare, haha! Jag fick även en del kläder och kökshanddukar + grytlappar. Lite pengar, whiskeyglas och ett presentkort på IKEA fick jag också. Och av storasyster fick jag Nuxe handkräm, världens bästa handkräm!

Riktigt bra grejer, nu vill jag flytta hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Liz

oh härligt med presenter :)

Hihi vi har samma serie köksredskap i vårt kök! Jätteläckra är dem!! (:

2009-04-20 @ 16:23:36

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback