De kommande dagarna

Idag är det visst torsdag, redan! Dagens planer är att posta ett paket, hämta ett annat paket, handla lite, slå in de sista julklapparna, träna och packa. Ikväll har vi dessutom tänkt frosta ur frysen. En riktig fixardag med andra ord!

Imorgon ska jag till skolan för introduktionslektion i familjerätt mellan 9-11, sedan ska jag hämta en kopia av min tenta hos amanuensen och klockan 12 delas våra PM ut - så då ska jag hämta upp mitt. Klockan 13:07 hoppas jag att Adam och jag sitter på tåget som avgår från Stockholm med destination Västerås, där vi byter tåg och åker vidare till Ludvika. Det är alltså ett besök hos pappa som stundar! Hem till Stockholm kommer vi igen på söndag kväll.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback